יום שלישי, 26 ביולי 2011

ה 3> שלי

אני מתנצל מראש אבל התחלתי לעבוד, וזאת עבודה אמיתית הפעם (לא עוד ניסויים בבני אדם, יצרני תרופות ארורים) ולכן אני לא ממש מספיק לשמוע את מה שאני רוצה. אפילו את האלבום האחרון של Pnau לא הספקתי... אבל בטח אני אתרגל כבר לזה שאין לי הרבה זמן ואמצא את הדרך להסתדר. בינתיים אני מאושר עד הגג בזכות האלבומון שעושה לי את הבוקר ואת הערב. דנמ... המוזיקה באמת חסרה לי במהלך היום.
Chrome Sparks הוא כמובן הרכב של איש אחד. כמובן שהוא עושה צ'יל-ווייב, לא לא חכו רגע! באמת! הבחור הזה הוא לא וואנאבי, יש לו מוזיקה שמסתכמת ביותר ממשקפי שמש מפלסטיק, נשבע. הוא גר בלוס אנג'לס, מה שהיה פעם הבסיס לתעשיית הסרטים אבל בשנתיים האחרונות נהפך לבסיס של המוזיקה הפחות סנובית מכיוון ברוקלין. סטפלו תרמה את הקולות שלה לשני שירים, ואם היא משתתפת בזה זה איזשהו תו תקן, שהרי היא ואח שלה הם הלפיד שבראש השיירה של המוזיקה החדשה הזאת.
קחו את זה בחיבוק גדול, אל תפספסו את הפנינים ששזורות לאורך האלבומון הזה. וכן, הוא בחינם! אם בא לכם..
בנדקאמפ - כמה שבא לכם לשלם


Chrome Sparks feat. Steffaloo- All There Is from quatuorlindsay on Vimeo.





תגובה 1: