יום חמישי, 24 ביוני 2010

זאב בחליפת חלל

עיצוב חדש לבלוג - מה אתם אומרים, פחות אפל? מישהו יודע איך אני יכול לבחור תמונת רקע משלי לבלוג ולא ממערך קיים? עד שגוגל ארגנו פה מהפך עיצובי זה עדיין לא כיף כמו בטאמבלר, בקצב הזה אני עובר!
מה הבאתי לפה היום? אז יש לי הצפה של חומרים באוזניים וקצת קשה לי להבדיל בין כל האמנים שמופצצים לי למחשב דרך מכונות ההייפ ומכוני ההיפסטרים. מה שבעיקר קשה לבודד זה את החבר'ה היוצאי דופן, האנשים שבולטים קדימה, ששוברים עוד איזה קיר, האנשים שמצליחים למזג או להמציא או להתעלות. אלה מי שעושים לי את זה נכון להיום.
Wolf in Spacesuit הם צמד, או זוג, וזה טוב לי זה טוב לי, כמעט כמו הקאמבק של דן מנו. הם מגדירים את עצמם כשילוב של פופ איטלקי + סרף + גלאם. בכיוון של הניימדרופינג זה כמו שילוב של אייר + אייר אם היו טיפה יותר אקספרימנטליים + אייר, אם הם היו שולחים בן-אדם אחד לשנות השבעים ואת השני הם היו מצליחים להחזיר לשנת 2010 מהחור שבו הם זרוקים היום.
חוץ מזה, כל מי ששם במייספייס שלו ז'אנר של "איטליאן פופ" הוא הרבה יותר מגניב מאלה ששמים "טרופי" או "שירי עם יפניים" ואפילו "הילינג ואיזי ליסטנינג" שזה מה שהחברים הטובים שלהם MGMT שמו. אה נכון, שכחתי להגיד, הם חברים טובים של MGMT!
הם שיחררו שני איפיז, (אחד עם 17 קטעים, לא נראה לי חוקי לקרוא לזה איפי) והם נותנים אותם ככה חופשי מקובצים בקובץ אחד, מתנה.





מייספייס, הורדה חוקית למהדרין. טאמבלר (אני אומר לכם, אני עובר לשם!!!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה