יום שבת, 5 ביוני 2010

כוונון הדים

לא כתבתי הרבה זמן, תקופה שכזאת, לא מספיק אפילו לתת מספיק תשומת לב למה שאני שומע.  מרוב חוסר סבלנות אני פוסל מהר הרבה דברים חדשים וחוזר למקומות הבטוחים שלי. הכיור מתמלא כלים מלוכלכים למשך שבוע וכל פעם שהשכנה מלמעלה צועקת אני מתחיל לדמיין שיטות נקמה של המאפיה הצ'צ'נית. בכל זה פתאום הרכיבה על האופניים הופכת לחופש ועצמאות ומילה טובה פתאום באמת מגיעה לאן שצריך.
שני אלבומים חדשים שנשמעים מצויין גם בתוך כל השיט הזה נחתו על המחשב שלי לפני איזה שבועיים והיום החלטתי לשתף אותם למרות שהם לא מושלמים, אבל כנראה זה הקטע החזק שלהם. לפחות אצלי.
ת'יודעשתחייבלי , כלומר unouomedude, הוא קול. כן כן, הוא קול. גם יש לו שם כזה מאגניב, הוא גם שחור, גם צלם, גם מוזיקאי, גם נותן אלבום בחינם, הנפילה היחידה שלו זה הקטע פתיחה- בקטע של הבדיחות האלו שלא מצחיקות אף אחד ושמזכירות איך אלבומי היפ-הופ היו נשמעים לפני 13 שנה...  אז הבחור משחרר לחופשי אחלה אלבום ואני ממליץ בכיף.

מייספייס, טאמבלר, הורדה חוקית למהדרין

מוק אנד טוף הם צמד מוזיקאים עם נטייה לאובר בהכל, לרוב זה עובד, אז נראה לי שזה בסדר. הכל נקי מאוד ומדוייק, כל דבר שהם רוצים שתשמע אתה תשמע, ותשים לב לכל פרט. לרוב זה משתלם, אז באמת נראה לי שזה בסדר. קטעי הווקאלז כאן טיפה מוגכחים לטעמי אבל יש פה הרבה קטעים שעושים חשק להגביר את המזגן ולשתות עראק עם תרכיז תפוחים והרבה מאוד קרח. פאק, קטע שלוש (הקליפ השני למטה) הוא אלקטרוניקה עילית שצריך להישמע בכל קבלת פנים, וקטע חמש אשכרה עושה פה שילוב דיסקואי של בוגי והשיר הזה של טיגה על הנעליים. בלי להגביר את הקצב ובלי להעמיס ערוצים הצמד הזה משכלל את מה שקורה עכשיו באלקטרוני, וכמו שאמרתי - לרוב זה פוגע.


מייספייס , הורדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה