יום חמישי, 10 ביוני 2010

גבוה ונמוך

נראה לי שאם מסתכלים על הבלוג הזה כדוגמה כלשהי לדרך שבה תעשיית המוזיקה מתקדמת לכיוונים טובים ונכונים יותר, אז המצב נראה מעודד מאוד. כמות האלבומים שאני שם כאן שניתנים בחינם היא ממש גדולה, ואני לא מפרסם כאן משהו בגלל שהוא בחינם, אלא בגלל שהוא טוב. מעניין לראות לאן זה הולך להתקדם, והכיף בכל העסק הזה שהתהליך מתקדם בקצב מהיר ביותר. אז, נראה לי שזה כבר ברור שהאלבומים של הפוסט הזה הם גם כאלה - חינמיים.
אלבום מצוין יש ללהקה של איש אחד kissed by her little sister ומגיע לו לקבל קצת יותר תשומת לב בעולם. הוא משלב פולק עם טיפונת אלקטרו בכמה שירים הראשונים והמה שצריך לשים מכל האינדי הזה שמסתובב כאן באינטרנט.

פשוט תלחצו על הDOWNLOAD שנמצא בנגן כאן למטה, או שתשמעו את כל האלבום לפני זה ואז בטוח תורידו.
<a href="http://kissedherlittlesister.bandcamp.com/album/highandlow">i'm too high by kissed her little sister</a>
מייספייס

האומן השני שהשכיל לחלוק עימנו את כישרונו ללא עכבות הוא PEARS ובאמת כמו האגסים גם עליו קצת קשה להצביע ולקבוע מה הסגנון שלו, לא פרי של קיץ כמו אפרסק או שזיף, בטוח לא פרי הדר או פרי טרופי, וגם לא ממש קשור לתפוח. אז הבחור הדרום אפריקאי גר עכשיו בברוקלין, שזה כבר שתי נקודות טובות. הוא מערבב פריטות אפריקאיות עם צ'יל ווייב שכזה במומחיות שמותירה רושם כאילו תמיד היה פה שילוב של אלקטרוניקה שנתנו לה שם רק לפני כמה חודשים ומוזיקת עולם. זה אחלה אלבום לסוף של יום, או לצהריים חמים מדי... אין לי איך להשמיע לכם את זה, פשוט סמכו עליי ותורידו.
הורדה, מקור אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה