יום שלישי, 15 ביוני 2010

חברי אמת

 זה מה שאני לא עושה ממש עכשיו!!!
עוד שניה מתחילים לי המבחנים, זה אומר שהבלוג הזה קיים כבר סימסטר שלם - התחלתי אותו במבחנים הקודמים כסוג של התעסקות אחרת חוץ מלמידה. היום אני רואה אותו כתחביב חנוני אך מעניין ואני מתלבט אם להמשיך להלאות את הסייבר או שלהמשיך הלאה. נראה.
וואלה, באמת שלא ידעתי שמה שאני שם פה היום גם מחולק חינם ברחבי האינטרנטה, ואחרי הפוסט האחרון חשבתי שיהיה פאדיחה לשים משהו שהוא לא בחינם, אבל הנה - בלי לדעת יצא לי שגם הלהקה הזאת נמצאת בצד של הטובים... הממש ממש טובים.
ELITE GYMNASTICS הם צמד והם חמד של צמד, מהאמריקאים החדשים שרוצים לצאת קדימה וזה טוב לי זה טוב לי. אני לא יודע, אם אני אגיד שזה צ'יל-ווייב אולי זה יימכור יותר, או שאולי אני אשפוך סופרלטיבים. הם מגדירים את עצמם כשילוב של סרף-פסיכדאלי-קלאב, אני חושב שהם צודקים. את if u love me אני שומע כל בוקר כבר כמה זמן, בשביל לשמוע אותו כנסו למייספייס.

מייספייס , הורדה חוקית למהדרין

2 תגובות:

  1. או, יופי. בדיוק הייתי צריכה משהו חזק לשים באוזניות בעבודה.

    השבמחק
  2. אגב , רוב הקליפ הוא קטעים מהתחלת ספורט הסקייטבורד. שגולשי גלים התחילו לחפש אקשן כשלא היו גלים . ופרצו לבריכות ריקות כדי לגלוש בסקייטבורד...

    השבמחק