יום שבת, 15 במאי 2010

הכל סגול

ניו וויב לא מדבר אליי בדרך כלל. זאת לא הנוסטלגיה שלי, ולא הנוסטלגיה שאני מספר לעצמי שהיא שלי. ולכן הייתי צריך למצמץ פעמיים לפני שהתחלתי לחבב את "800אהובים" אבל הם ממש עושים הכל כדי שני אחבב אותם, עד כדי כך ששבוע מאז שהורדתי אותם ואני די מופתע שעוד לא ראיתי אותם באייפוד הרעב. ואני די מאשים אותם בזה שאני מיום חמישי לא עשיתי שום דבר חוץ מלחלום בהקיץ. יש פה בסטרים את כל האלבום, פינוק.
   800beloved - Everything Purple by Moodgadget
מייספייס, הורדה
חוץ מזה, אני יודע שאני חיכיתי לראות מה יהיה עם active child אחרי הפתיחה הטובה שלו, ולא רק אני... והנה נדלף לו האיפי המרשים והפותח אופקים הזה. מנסים לקרוא לז'אנר הזה בכל מיני סוגים מונפצים. אני חושב שלא כל דבר צריך שם, אפשר לתת לפעמים לאוזניים להחליט בלי מניפולציות קוגנטיביות. שיט אני חופר.
 
מיספייס, הורדה. הורדה2

תגובה 1:

  1. בתור חובבת נוסטלגיה, לדעתי, אם זיהיתי במשהו נוסטלגיה- היא שלך. היא אולי לא הנוסטלגיה שאתה מספר לעצמך שהיא שלך, אבל יכול להיות שזה מסוג הדברים האלה שהם נגעת-נסעת או שברת-שלמת, או משהו כזה...

    נעים לי האלבום הזה. תודה.

    וכפי שאתה רואה, גם חפירות אני מחבבת.

    השבמחק