יום חמישי, 25 במרץ 2010

שלושה קצרים

איזה אדירים היו יו לה טנגו אה? איזה כיף שהם ניגנו את השירים מהמסטרפיס i can hear the heart beat as one. פשוט מעולה (חוץ מהגב שכאב אחרי 3 שעות בעמידה)

אני מפרסם כאן היום שני EP ו7 אינטש אחד, כולם טובים מכדי התעלמות ומגדילים לי ציפיות לאלבומים שיבואו בהמשך.

Henric Jose הוא חבר ממאלמו שוודיה שמחלק את המוזיקה הכל כך סקנדינבית שלו לכל דורש, הוא נשמע כמו אפפאראט שכזה, שווה לבדוק.

הורדה (חוקית), אתר, מייספייס

ה-7 אינטש שייך ל Active Child - חבר מלוס אנג'לס ששר כמו בון איוור ומלווה את עצמו עם זרמים אווריריים חמימים וכאלה.

הורדה, מייספייס

ואי-פי אחרון להיום, שייך ל oOoOO שזה אומר בסן-פרנסיסקואית "אני בחורה מוכשרת אבל תצטרכו לעבוד קשה כדי שאני אחייך", ובגלל זה היא גם  מצטלמת ככה:
בכל מקרה, האלבומון נשמע יותr טוב מאיך שהיא נראית...

מייספייס, הורדה

3 תגובות:

  1. צ'מע, מהר מאוד אני מתחיל לחבב אותך.
    ואני לא בחור שמחבב ילדים בדרך כלל.
    וגם לא ז'.
    אבל יש כאלה שצריך לתת להם את הכבוד הראוי.

    השבמחק
  2. וואוו, תודה רבה. לפעמם אני לא בטוח שזה מגיע למישהו בכלל. איזה כיף

    השבמחק