יום שבת, 20 במרץ 2010

כר דשא

כן כן,בהמשך למטה יש אלבום יפהפה להורדה, אבל רגע, יש לי הפעם גם הקדמה.
  1. עוד לא השקעתי את ההאזנה הנכוכנה לאלבום החדש של יונסי, ה"פוזל" מסיגור רוס, ואני בטוח שיש שם דברים טובים כי זה יונסי והכל, מה שכן, מצאתי את התקווה האיסלנדית החדשה שלי, כמובן שיש לו שם בלתי אפשרי - Tósóngli, ותאמינו לי, באיסלנד גם אם אתה חושב שהצלחת לקרוא משהו נכון זו בטוח טעות. אחרי שלושה שבועות אני ואורנה הצלחנו רק להגיד "טאק". יש כאן שני שירים להורדה , זה קצת אבל זה מספיק.
  2. כל הבוקמארקים שלי צועקים לי להוריד את מנג'מט החדש, אבל אני לא יודע... אם מישהו גיבש דעה כלשהי אני אשמח לקבל בתגובות. כן - אני מפונק.
  3. אוהו . אז לחברת ילדות שלי היה יומולדת, ומצאתי לה את המתנה הכי יפה שיש. פעם היא נתנה לי לימולדת שלי את אפקס טווין, היום אני אשים פה בשבילך את ההפך... מזל טוב

 אקירה קוסמורה גיבש את עצמו מכל מיני עבודות אלקטרוניות ליצירת אלבום שמבוסס על נגינת פסנתר מרוככת. מסביב הוא מעלה ומוריד גיטרות אקוסטיות, סינטים, שיתופי פעולה עם זמרים, טיפות של מקצבי תופים ואסטטיקה אין סופית. אי אפשר שלא לאהוב את הדבר הזה, אי אפשר שלא לעצור הכל, להשכב על הריצפה ולנדוד.
 הקליפ נותן רק טעימות קטנות, כנסו למייספייס כדי לשמוע באמת.

מייספייס, הורדה,

3 תגובות:

  1. יש לך המלצה על איזה בלוג מוזיקה שאפשר לבקר בו, מאז המהפך בולצ'ה עבר אני מתקשה להתעדכן.

    השבמחק
  2. יש את http://magiska.tk אבל הוא די מציף באובר-פוסטים.

    השבמחק
  3. נראה שהוא יורה לכל הכיוונים, מתאים לי.

    השבמחק