יום שלישי, 16 במרץ 2010

שחייה

קאריבו, כלומר, מניטובה, כלומר, דן סניית' הוא האחד והיחיד מבחינתי. האלבום הראשון שלו פתח אותי לקסם של האלקטרוניקה הסטרילית, עם קווים נקיים הוא סירטט אלבום רגיש ומיוחד שעדיין נשמע גאוני כל כך הרבה זמן אחרי. אם יוצא לכם להגיע לנתבג 2000 או בית המשפט העליון - קחו אותו איתכם. אח"כ יצא up in flames בו תחת השם מניטובה הוא חיבר את האלקטרוניקה שלו לעולם האינדי ובעזרת הרבה קאט אנד פייסט הוא שינה את תפישת הצליל שלי ושל עוד הרבה אנשים. לאחר שנאלץ להחליף את השם לקאריבו הוא הוציא שני אלבומים, האחד פחת קונספטי מבחינה מוזילית ויותר נשמע כמו אלבום של מפיק מוזיקה גאוני, השני לקח אותו למלודיות של שנות השישים ופופ מרחף.
עכשיו יצא החדש שלו, והוא מעיף לי את האוזניים ומחייך אותי כבר שבוע שלם. דן סניית' מדבר על זה שהקונספט הוא אלקטרוניקה שבאה מיסוד המים ולא מהמתכת, אני לעומת זאת סתם מבסוט מעוד אלבום גאוני. אל תדלגו על זה.

CARIBOU - Odessa from Caribou on Vimeo.

מייספייס, הורדה1, הורדה2, הורדה3 סיסמא: nodata.tv

תגובה 1:

  1. אכן, אחד החזקים עד כה ב2010.

    אתה מריץ פה אחלה בלוג. בדיוק מה שאני הייתי עושה אם לא הייתי אפס. סחתן.

    השבמחק