יום שבת, 13 במרץ 2010

יום של פריחות

Jagat Skad היא להקה חביבה וגרמנייה, היא כבר כמה זמן דוגלת בהוצאה חופשית של אלבומים לאוויר האינטרנט, דבר שאני תומך בו אבל אני חושב שיש בקטע הזה איזו בעיה תפיסתית  של קהל הצרכנים המקוונים שמרגישים שכאשר נותנים להם את אופציית ההורדה החוקית הם מיד מרגישים שהסחורה כנראה לא שווה את הכסף שלהם... אין מה לעשות, חברות התקליטים דפקו אותנו במוח כל כך חזק... בכל מקרה קצת לא ברור לי איך הלהקה לא זוכה ליחס יותר טוב, במיוחד כשהיא עושה את המוזיקה שלה באיזור הנכחד של "אלטרנטיב סוף שנות התשעים" קרי: נגיעות פוסט-רוק לא דיכאוניות על משטחי פופ כן דיכאוני.

 
מייספייס, הורדה חוקית   ודרך בנדקאמפ

2 תגובות:

  1. ילדי היקר - האלבום הזה בהחלט עבר בהצלחה את מבחן תשומת הלב שלי, שכלל שתיים-שלוש השמעות בסוף השבוע הקודם, ניתוק של כמעט שבוע (שלצערי העברתי את רובו באישפוז) והאזנה חוזרת שגילתה שהצלילים נשארו טבועים במוחי ולא התפזרו לכל עבר. בהחלט אלבום מרתק, אם כי עדיין לא הצלחתי לפענח אותו במלואו.

    בנוגע לסוגיית המוזיקה החינמית - אני פחות מודאג מהקהל, שידע לזהות מוזיקה טובה בין אם היא קנויה, חינמית או גנובה, ויותר מודאג מהאמנים שככל שהמוזיקה המוקלטת תהפוך לחלק קטן יותר ויותר מנתח ההכנסות שלהם יתנו לה גם חלק קטן יותר ויותר מתשומת הלב שלהם. אנחנו עוד שייכים לדור שמצפה מאמן שיפיק אלבומים מוצלחים לפני שנסכים לקנות כרטיס להופעה שלו. אני לא משוכנע שעוד עשור או שניים החיבור הזה יהיה כל כך מובן מאליו והכרחי.

    השבמחק
  2. שיט, נמרוד, שבוע אישפוז... מקווה שתרגיש טוב. אגב, אוהב את הבלוג שלך :)

    השבמחק