יום ראשון, 23 במאי 2010

וינטג' סייל

שני אלבומים שהחזירו אותי השבוע אחורה בזמן, לא רק בגלל שהם יצאו בעשורים אחרים אל גם בגלל הז'אנרים האהובים האלה שכבר הספקתי לשכוח, עשו לי סוף שבוע רגוע והרימו לי את המצב רוח.
אז מה בתפריט?
מהצד הראשון ניצב לו אלבום רוק סבנטיז עם טוויסט מפתיע של תיבלון אפריקאי. גרוב פסיכידאלי שהגיע מזמביה, ואפילו עם כמה שירים בשפת הבמבה(!!!) אבל עזבו גימיקים, אחלה אלבום. מלא זמן לא שמעתי רוק כל כך פשוט וטוב שהוא לא ניל יאנג.

נכון??? הורדה, עוד אפשרות הורדה .

ומהצד השני - זוכרים שבשנות התשעים המאוחרות פרץ ופרח לו הז'אנר הזה של דאון-טמפו או ניאו-ג'אז או אסיד-ג'אז ? שבכל מקום היה אפשר לשמוע את קרודר ודורפמייטר, או את סן-ג'רמן? ואז מישהו הכריז שאין יותר מה לחדש ולעשות עם הקטע הזה ופוף - זה נעלם? אולי חוץ מג'אגה ג'אזיסט שהחליטו לעשות במקום כאב ראש.
אז מה שהזכיר לי את זה הוא קליפורד גילברטו שבכלל קוראים לו פלוריאן שמיט והוא היה חתום בנינג'ה טיון והוציא כולה אלבום ואיפי, אבל הם באמת כמה רמות מעל כל השיט שיצא בזמנו ממש מהר כדי למכור מלא עותקים לבתי קפה שיושבים על החוף. ואני יוצא בקריאה נרגשת, גם לחבר'ה בזמביה וגם לחבר קליפורד, פרגנו לנו חומרים חדשים, בחייאת...

מייספייס, הורדה איפי, אני ממש מעדיף את האיפי אבל, היי, איך שבא לכם...  הורדה אלבום
סיסמא לאלבום:  (בלי ה enjoy )
http://hiphoplongplay.blogspot.com/              enjoy

תגובה 1: