יום שישי, 8 באפריל 2011

זה גשם בפנים שלי




הפוסט הזה מוקדש לאיתמר שנוזף בי קשות כשאני שוכח לעדכן פה, חבל שהוא יוכל לקרוא את זה רק במוצאי שבת...
אני כבר לא יודע מה לעשות עם אנשים שמפילים עליי מיני אלבומים של ארבעה שירים אבל המשקל הסגולי של המיני האלה הוא כמו של כספית. קחו למשל את It is Rain in my Face , בא משום מקום , הפיל פצצה של איפי, לך תנסה למצוא עליו מידע.
אני יכול לספר על מה שהמוזיקה הזאת עושה לי אבל נראה לי שעדיף שתבדקו מה היא עושה לכם , זה קצת יותר מעשי מלחפש מילים אמורפיות לתיאורים הלקונייים שלי.
אני יכול לנסות למקם את זה מבחינת הז'אנר , אני יכול להיכנס לניימדרופינג, אני יכול לספר מי החברים שלו ברשתות חברתיות כי "ספר לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה".
אבל עזבו - תורידו רגע נעליים (זה לא עובד בלי זה) תפתחו את החלונות, חיתכו תפוח ירוק קשה לפלחים, תדמיינו שיש לכם לברדור או כנעני, שימו פליי ותנשמו.
הורדה חוקית למהדרין , סאונדקלאוד 
 
   Small Prayer by It is rain in my face.

תגובה 1:

  1. לפי ההמלצות שלך, מדובר במוזיקה שלא מתאימה לתחזית מזג האוויר החורפית, אלא יותר לקיץ. חבל, מוזיקה חורפית תמיד נוגעת יותר.

    השבמחק