יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

זה לעידית פארן

וזה מוקדש לה כי היא כתבה לי את התגובה הכי יפה שקיבלתי מאז שהבלוג הזה רץ.
וגם כי נראה לי שאת זה היא תאהב, אז עידית - תודה.
תאומות איסלנדיות ושתי חברות ילדות החליטו שצריך לעשות אלבום בסגנון קוקורוזי של פעם אבל במבטא איסלנדי, ועם שירים איסלנדים ונגיעות איסלנדיות ששאפשר רק לחוש בהן אבל לא לתאר אותן.
אז קבלו את פסקל פינון, וקבלו אותן באהבה, כי מגיע להן.
הן בנות 16 ופאק יש לזמרת ריבועים בשיניים (!!!) אבל הן נכנסות ישר למטה.
יש פה פולק פופ ילדותי לואו פיי בלה בלה בלה... לכו על זה.
מייספייס , הורדה, עוד לינק להורדה.





2 תגובות:

  1. ארבע בבוקר, אני מתגלגלת מצחוק, למרות שלא כל כך מותר לי היום ואולי בעצם כן
    אני מקשיבה, וחוזרת לישון
    הן מקסימות
    ואני אוהבת

    השבמחק
  2. ראיתי אותן בזמנו באותו בלוג איסלנדי נטול פעילות עכשווית, כבר אז הבעתי משאלה ורצון עז לאיסלנדיה, אי שם בתגובות.

    השבמחק