יום שבת, 6 בנובמבר 2010

עושה סדר

כן כן , הגיע הזמן לעשות קצת סדר בכל הבלאן שנהיה לי פה. יש דברים ממש טובים שראויים לחשיפה ויאללה, אם זה לא עכשיו אז אני כבר לא אעשה את זה אף פעם.
אז קבלו הנחתה של שני איפיים ברמה גבוהה, שמתבלטים כבר כמה זמן בתוך כל הפלייליסטים שאני מכין לעצמי בדירה הקטנה כדי לשמוע את המוזיקה שבקטגוריית ה"נוספו לאחרונה".
הראשון - Magic Places - כנראה הבחור שיגרום לכם לרצות לצאת למסיבה גם אתם כאלה שמעדיפים לראות פרומואים להיפה והחנון מאשר לתקשר עם העולם החיצון. פעם פעם היו קוראים למוזיקה הזאת Feelers יענו, מוזיקה שמחממת קצת את העניינים. היום זה נראה לי הרבה יותר מסובך לשייך אותו לז'אנר מסוים כי יש זליגות מכל כיוון והאינטרנט הזה ממציא שמות חדשים לז'אנרים כל יומיים. במייספייס שלו הוא נותן לעצמו את התואר אלקטרו/אקספרימנטאלי/הילינג ואיזי ליסנינג. אני נוטה לחבב כל אחד שאומר על עצמו שהוא עושה מוזיקת הילינג.
ההברקה האמיתית זה השם של האיפי שלו - "מבחר טפטים ויקטוריאנים נאים"
מייספייס , הורדה חינם בבנדקאמפ.

לחצו על הפליי הקטן כדי להבין על מה אני מדבר


והשני - מיליוןיאנג, אחד שבגלל העטיפה המכוערת שלו לקח לי קצת זמן להפתח אליו. אבל איזה מזל שיש לי סובלנות... אז מיליוןיאנג משייך את המוזיקה שהוא יוצר לאמביינט-סרף-אלקטרו. מה שזה אומר זה  שיש פה מקרה צ'ילווייב שמתכחש לעצמו ולשיוכו לסצינה המאגניבה של פלורידה. בכל מקרה, אם הראשון רצה להוציא ממכם קצת אנרגיות אז השני פה כדי להחזיר אתכם לספה, בירה ג'וינט או משהו אחר זה כבר בחירה שלכם. אבל הוא מפציר מכם שגם להימעך צריך לעשות בצורה אינטילגנטית.
מייספייס , אתר (שם אפשר להוריד את האיפי הקודם חינם...),  הורדה .

רגע שיא בקליפ שלהלן - דקה2:25 .


ועוד אחד:




2 תגובות: