יום שני, 8 בנובמבר 2010

כדור הארץ עומד להתמחזר

ליל כל הקדושים האחרון היה אחד שנכנס להסטוריה הקטנה של ז'אנר ה Witch-House  כיום בו הושגה ההסכמה הכללית כי הז'אנר הצעיר הזה הוא מובהק ומוצדק.
שלל ריליסים ואוספים התפרסמו בחוצות האינטרווב ופתאום כל ההיפטרים וכאלה שהם סתם סנובים בלי חוש לאופנה עטו על עצמם את ההיתממות שהם לא זילזלו בכל האמנים האלה חמש דקות קודם.
אני כבר כתבתי פה ועדיין עומד אחרי המילים שלי. וויטצ'-האוס זה מגניב רק כשהוא לא לוקח את עצמו ברצינות תהומית. זה מגניב כשיש מאחורי עיצוב התפאורה המוזיקלי גם תוכן. יש כמה הרכבים שבאמת לא זכאים שיימצאו אותם במייספייס על פי הקקפוניה שהם עושים. מצד שני יש כמה אמנים שמגיע להם להשאר איתנו.
ולעניינו - LAKE R▲DIO מקוטלגים בקלות לתוך התת ז'אנר המדובר, יש להם משולש בשם, והם טיפה אפלים שכאלה. אבל. LAKE R▲DIO נשמעים יותר כמו Boards of Canada מאשר כמו oOoOO או †‡†  הסאונד שלהם הרבה יותר נקי, התחושה היא לא שמישהו רודף אחריך ובאופן כללי יש יותר אלמנטים של רוגע.
 LAKE R▲DIO נכנסו לתודעה כבר לפני חצי שנה עם שני איפים ארוכים ודי הופתעתי שבאלבום יש כולה שיר מכל איפי ולא יותר. באופן מפתיע הפרודיקטיביות הזאת לא מורידה מהאיכות של האלבום והוא שלם וקוהורנטי וטוב.
אני אומר שתקשיבו לאלבום הזה בבנדקמפ ותבינו על מה אני מדבר. בהאזנות חוזרות הערך שלהם עולה.
אין מייספייס , הורדה , לינק אחר להורדה, בנדקאמפ.
לחצו על הPLAY הקטן ותהנו.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה