יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

ראש מעיינות


הרבה זמן לא פירסמתי כאן , אבל זה לא שמשהו אחר הטריד אותי, זאת המוזיקה החדשה שלא הצליחה לפלס את דרכה בתוך הערפל שנמצא בין שתי האוזניים שלי. והייתה מלא מוזיקה חדשה, אבל אני לא רוצה להיות אחד שמפרסם סתם דברים שאחר כך הוא לא שומע. והו, כמה שיש כאלה...

אז מה כן שווה שמיעה? יש אלבומון מעולה, רצועה מבטיחה ומיקסטייפ מדוייק. נתחיל עם האיפי.

Porcelain Raft כבר כיכב כאן בעבר והנה הוא חוזר עם איפי שבעיקר מזכיר לי את הבלאגן המוזיקלי של Paavoharju אבל הוא שופך לתוכו את הצ'ילווייב הפחות צ'ילי שלו וקצת יותר עגמומי. התוצאה היא טיפה מכבידה באוזן בשמיעה אגבית ומהפנטת כשיש ריכוז. נכון, לפעמים אין ריכוז. מי כמוני יודע.

השירים באיפי הולכים ומתבהרים וחושפים רגש שאי אפשר שלא לעמוד בפניו. הבחור שיחרר להורדה חינם את האיפי אבל נגמרו לו ההורדות מהבנדקאמפ ולכן אני מצרף כאל שני לינקים.
בנדקאמפ הורדה1 הורדה2.

הרצועה המבטיחה לבאות היא של Musette שוודי שקימבן כאן נגינת פסנתר אביבית עם מקצב היפ-הופ אולד סקול והביא לי את מה שאני שוומע בריפיט כל בוקר מהרגע שאני קם ועד שאני יוצא מהבית. יאללה שייצא האלבום כבר.
  Coucou Anne by Musettes
מייספייס

ואחרון חביב שגם אני מחכה ומצפה כבר לאלבום כלשהו שלו כי אין משהו שהוא לא פיספס בו עד עכשיו , ממש ידי זהב, הוא רקח מיקסטייפ לפנים אבל בפורמט שאני לא בדיוק מכיר (הוא מתנגן באייטיונס) ואין לו סטרימינג אז פשוט תורידו ולכו על זה. לבקשת הקהל, לבחור קוראים kuhrye-oo הוא היה חבר בכמה הרכבים שהטוו את הדרך בצ'ילווייב ועכשיו מתמקד יותר באלקטרוני. פה יש טראק מפוצץ שלו.
  Soul Handsome by kuhryeoo
הורדה   טאמבלר

תגובה 1:

  1. סוגי המוזיקה שאתה בוחר לשמוע מעוררים תהייה.
    האם אתה לגמרי סולד מאמנים כמו WIZ KHALIFA ושירים כמו BLACK & YELLOW?
    או שאתה פתוח דווקא לשירים מסוג זה.

    השבמחק