יום שישי, 18 במרץ 2011

בלוז יומולדת


הגוף מתאושש מהטראומה אבל המוח כבר רץ קדימה, ועם השמש הזאת קשה לזכור כמה אני חלש. מה שיש בשפע זה זמן מעוך. הרבה זמן מקומט ומשומש שכזה, אחד שאי אפשר לעשות איתו הרבה. לא ללמוד למשל. מזל ששמיעת מוזיקה דורשת ממני אפס ריכוז ומאמץ. מוזיקה יותר פשוטה לי בימים האלה מנשימה.
ג'ואל וויליאמס יוצר מוזיקה תחת השם קינן בסן-דייגו. הוא מערבב את השירה המגניבה שלו עם חצוצרת ג'אז ואווירת פיפטיז פלוס הפקה נקייה ומדוייקת. לי זה מתיישב יופי על המשבצת של ביירות. הבחור בן 18 אבל השירים שלו נשמעים כל כך בוגרים. אתם מוזמנים לשמוע את הפנינה הבאה כדי להבין על מה אני מדבר. ברור שכל מה שהוא מוציא מחכה בבנדקאמפ שלו להורדה בחינם.
הורדה לאלבום המעולה, בנדקאמפ

תגובה 1:

  1. לא להאמין באיזה מצב צבירה הייתי צריכה להיות כדי להבין מה זה מצב מקומט ומשומש....מעולה
    אני מקווה שאתה כבר יותר בטוב
    הספקתי להקשיב לכמה ואהבתי...

    השבמחק