יום שלישי, 15 במרץ 2011

בפרפראזה על התואר


בשש בבוקר הפירקוסט הפסיק לעבוד ולא יכלתי לישון יותר. באמת לא חשבתי שייצא משהו טוב מכל זה. אחרי שדידיתי את עצמי לשירותים וחזרה בדקתי ככה מה חדש באינטרנט. ראיתי שסודרלינג סטוסר עפו מהאינדיאן וולס. אני שונא את סודרלינג. ואז בבלוג עיצוב שאני אוהב לקרוא פסרמו שיר שאני לא מכיר. הופ הופ. האוזניים הזדקרו תוך שלושה ביטים. החיוך נפתח מהר מאוד. מיד הגוגל התחיל לעבוד. יש בנדקאמפ לחברים החדשים. הלחץ דם שלי בסדר, גם החום והדופק סבבה. אני מתלבט אם ללכת לצחצח שיניים או להקשיב לכל האלבום קודם. מותר לי להיות מוזנח כאן. הציחצוח שיניים מנצח. אחרי שאני שומע פעם ראשונה את כל האלבום ברור לי שזה זה. אני מחפש לינק להורדה. אין. אין מצב שאין הדבר הזה יצא כבר ב2010 וזה נשמע כל כך טוב. אין. אולי טורנט? אין. אולי ככה אולי אחרת . אין. בבנדקמפ הם נותנים ארבעה שירים להורדה . נו . גם זה משהו. תכלס , נראה ל שאני קונה את זה.

שני שירים חינם , עוד שני שירים חינם , בנדקאמפ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה