יום שישי, 23 ביולי 2010

זה לא על הארקייד פייר, תמצאו את זה לבד

כן, זה דלף, יופי יופי, אפשר לעבור הלאה?
"לייק אליוט דיד" עושים טריקים מלוכלכים, כל שיר מתחיל ברגע כזה שאתה אומר לעצמך שאם תשמע עוד קטע טווי עם קול נשי וחמוד אתה תקיא שיפט+דיליט לכל עבר בכונן הקשיח שלך ואז - השיר מקבל תפנית מצומצמת, זה עדיין שיר פופ קטן אבל זה נשמע כמו FM בלפסט עושים אנפלגד. יש איזה תחכום כלשהו, גם בשירה וגם בשילוב של הכלים שמבטלים את הקיטצ'. אלא אם כן נדפקתי לגמרי. אבל תודו ש FM בלפסט אנפלגד נשמע מעניין.
עכשיו, פה אמור לבוא קליפ או אמצעי המחשה כלשהו לזה שאני לא סתם מבלף. אין. אין מה אני אעשה?! ניסיתי גם לעשות קליפ אבל השיט הזה לא עובד לי הפעם, וויימו שוב נפל... אז רק שתדעו שבאתר שלהם יש את כל האלבום לשמיעה חופשית, ואני פשוט אשים פה תמונה ולמטה את הלינק להורדה. דיל וויז איט.
אה, תקשיבו לשיר 2.

הורדה, מייספייס

4 תגובות:

  1. תגובה מאוד מאוחרת - מזכיר מאוד את casiotone for the painfully alone, אם אתה מכיר...

    השבמחק
  2. מבחינתי, גם אם קראתי ואני מאזינה באיחור -מה זה כמו שהלכת על החוף, מצאת את האבן הכי יפה בעולם ונתת לי ישר לתוך כף היד

    השבמחק
  3. תודה על התגובה הנעימה כל כך :)
    אני בהודו ככה שרק באוקטובר הבלוג ישוב לחיים...

    השבמחק
  4. רק שתדע שעכשיו במוצאי יום כיפור עשיתי טוויט לבלוג ולפוסט האחרון, ושאני מחכה שתחזור...שנה טוב וגמר חתימה

    השבמחק