יום שישי, 2 ביולי 2010

הבנות הארווי

דווקא הייתי בטוח שהאלבום הבא שיעשה לי את זה יהיה אחד שמופק מיליון דולרז סטייל מייק סנואו של שנה שעברה, שאני עדיין מנסה להתאושש מהגאונות של החבורה הזאת. הרי בכל זאת קיץ וזה.
והופ, צצה לי לחיי הצנועים להקה כזאת אמיתית, אנאלוגית.
The Harvey Girls הם מהסוג הזה של להקות שאי אפשר לקטלג אותם, זה לא פוסט רוק, אבל גם לא אינדי, זאת המוזיקה הזאת של הלייבל קונסליישן בתחילת העשור. בקיצור , תצטרכו להוריד כדי להבין.
אז הלהקה היא בעצם זוג שגר בפורטלנד (- המקום החם החדש??) והם מארחים הרבה חברים בהרבה קטעים כדי להעשיר את הצליל.הם קרויים על שם המלצריות של תחנות הרכבת בשנות הפעם מה זה משנה או אולי אחרי הסרט של ג'ודי גארלנד שכנראה אף פעם לא אראה.
העליתי קובץ של שני איפיים מושלמים וחינמיים שלהם, שבונים ככה לאט לאט עולם יפה משלהם. אז תתכבדו בכיף, אל תתביישו. את האלבום החדש דנדש שלהם עדיין אפשר להשיג רק ברמה נחותה, אז כנראה שאני עוד אעדכן עליה אם הוא יהיה ראוי.



אין-ספור אפשרויות הורדה חוקיות למהדרין, מייספייס.

2 תגובות:

  1. יש גם את האלבום הראשון שלהם להורדה חוקית לגמרי דרך הנטלייבל "אלבומים דמיוניים" זכרונו לברכה:
    http://www.archive.org/details/ia008

    השבמחק
  2. וואלה, הנה אני מוריד
    תודה :)

    השבמחק