יום שני, 19 במרץ 2012

דייט שני


מישהו ביקש קיץ? כי הפסקול שלו כבר כאן. הקליפים כאן הם בסדר כרונולוגי, הייתי רוצה להציג אותם בסדר שונה, אבל יש סיפור וצריך להיצמד לסיפור, ככה אמרו לנו מאז שאנחנו קטנים. אם בא לכם לקבל עצה מחבר, אז עד שתצפו בכל השלושה, תתחילו כבר להוריד את האלבום מלינקים שלמטה.



Miike Snow הם ממש לא מייק סנואו של לפני כמה שנים. מאז אלבום הבכורה שלהם וההתחלה המהוססת הם הספיקו לככב כמעט בכל פסקול של סדרה שמחשיבה את עצמה לעכשווית, להופיע כמעט בכל לייט נייט שואו, להרוס אותנו עם קליפים מושלמים ובעיקר לשמח לי את הימים עם שירים כיפים בהפקות מהודקות.



עכשיו מגיע האלבום השני. ברור שאני לא מסוגל לגשת אליו בלי כל הציפייה והתקוות שנלוות אליה. וזה מסוכן. אז מה עושים? אני מטפטף. פה שיר שם שיר. הכל בקצב איטי. אני חושב שזה עובד. האלבום עוד יתיישב איפה שמגיע לו עם הזמן. בינתיים יש כבר כמה מועדפים. בינתיים אני רואה כבר כמה שינויים. אין סיבה לפאניקה.



בברכת קיץ טוב :)
הורדה, הורדה, הורדה

2 תגובות:

  1. מה זה בסרטון האחרון הוא רץ בשמלות כלה?

    השבמחק
  2. סקסית

    אנחנו עושות שיחות סקס חמות ולוהטות ושיחות ארוטיות בוואצפ עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטי סקס פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר

    051-5500178 קורל

    השבמחק