יום שבת, 28 בינואר 2012

חוק טל, גירסא 2.0


אז לאחרונה יש רטרו להתעסקות חסרת ההבנה בחוק טל ועולה הקונצנזוס שצריך לשנות את החוק. אף אחד לא יודע בדיוק מה יכולה להיות אופציה יותר טובה או צודקת או מעשית או כל מדד אחר, אבל בטוח שעכשיו אף אחד לא מרוצה. לי זה תמיד היה נראה כי אם אף אחד לא מרוצה אז כנראה שיש פה פשרה אמיתית. אבל מה לעשות, אנחנו (מנהיגי העם) צריכים לעשות מה שישקיט את הרעידות ולא מה שנכון, ולכן, וסוף סוף אני מגיע לנקודה: הנה הצעת תיקון לחוק טל: (סבא, אני מתנצל מראש אם זה נשמע לך מופרך שישבת בועדה שנתיים כדי לגבש הצעה ואני כולה עליתי על זה בהפסקת קפה)

הפתרון למצב הנוכחי הוא מאוד פשוט, יעיל כלכלית, יעיל דמוגרפית וללא ספק מכוון לשיויון. לכל משפחה חרדית תהיה האפשרות להמשיך את אורח חייהם הנוכחי בתנאי אחד - כל ילד שלישי שיוולד מעתה ואילך ינתן ביום הלידה לזוג הורים חד מיני או סתם כזה שמתקשה בהבאת צאצא לעולם - זוג שביצע שירות צבאי מלא.
הילד יהפוך לפרודוקטיבי, יגדל כציוני, הכסף של ההורים לא יברח להודו וארצות הברית (ומדובר בהרבה מאוד כסף שבורח מהמדינה כל שנה) המשפחה החרדית תוכל להמשיך ללמוד תורה (ולהביא מהר מאוד גם ילד שישי). למעשה, אין פתרון פשוט מזה.
הקץ לסיכסוך! מזרח תיכון חדש! תחי מדינת ישראל!
סטרים לכל האלבום 
בקטע קצת מוזר חבר מהעבודה שאל אותי ביום חמישי אם אני אוהב את גונג'סופי, עניתי שאני לא בדיוק עף על זה. בחמישי בערב ירד למחשב שלי הדליפה של האלבום החדש של הברנש. אין מה לעשות - יצא לו אלבום מצוין. תהנו. וזיו, אני אוהב את גונג'הסופי.
הורדה, הורדה פייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה