יום שבת, 19 בנובמבר 2011

יונה חלולה

זוהי פנייה נרגשת למשטרת ישראל.

מכיוון שאני מחשיב את עצמי בן אדם נורמטיבי, ומכיוון שהיחס שלי למוזיקה חוףף ליחס שלי לסקס, ומכיוון שפדופיליה היא עבירה במדינת ישראל, הנה אני מסגיר את עצמי לידיכם.
לאחרונה אני מוצא את עצמי נלכד ברשתם של לא מעט ילדים מתחת לגיל 18 שעושים עבודה מדהימה. ואם עד עכשיו יכלתי להגיד שזה מקרי או שאולי זה קטע חולף, הפעם אני מבין שאין מנוס מלהשלים עם העובדה שאני פדופיל מוזיקלי. כן. אני מתבייש בעצמי ומכה על חטא, אבל אל תצפו ממני לחבוש כיפה במשפט. יש גבול לכל תעלול.



הקטין התורן קורא לעצמו Hollow Pigeons ונראה כאילו הוא הולך להיכנס לי ללב. אפילו עשיתי לו לייק בפייסבוק :)
הוא נותן להורדה חינם את האיפי החדש שלו בבאנדקמפ. והוא פאקינג בן 15. איך הוא נשמע? נו תשמעו רגע לפחות שתי רצועות ותבינו. השילוב הזה של צ'ילווייב עם פוסט-דאבסטפס או מה שזה לא יהיה... נשמע נעים וקצר מדי ובעיקר מבטיח לבאות.
אז משטרת ישראל, אתם מוזמנים להגיע לבקעה ולעצור אותי, אני עושה מילואים השבוע ואשמח להחליף את התענוג בתא מעצר עם חימום מרכזי.
בנדקאמפ, פייסבוק

3 תגובות:

  1. התגעגעתי לפוסטים שלך, בניית אתרים, הרבה זמן לא פרסמת מוזיקה טובה וחבל, והנה הפתעת במוזיקה מדהימה היום!

    השבמחק
  2. שיחק אותה. למרות שאני חייב להגיד שהעבודה שלו עדיין נשמעת בוסרית. בטוח שאם הוא יתמיד עוד קצת - הוא יהיה אלוף.

    השבמחק
  3. גיל 15 זה כבר לא פדופיליה... בכל מקרה הילד יודע מה הוא עושה. נשמע מצוין.

    השבמחק