יום שישי, 14 באוקטובר 2011

גדול


מצטער שאני לא מעדכן כאן קצת יותר, התירוץ שלי הוא שאני די שומע את אותם הדברים רוב הזמן וכל דבר חדש נשמע לי כמו חרא, ממש כמו סטן אחרי שמלאו לו עשר בסאות'פארק.
 Back It Up by parentz
 עזבו שאני מרגיש נבגד על ידי להקות שקיבלו את התשומת לב התקשורתית בהצלחה ועכשיו מאבדים את זה לטובת ה big money כמו בורקה סום-סיסטמה או ג/אסטיס. אני מדבר אפילו על חברי gobble gobble שהם הדבר הכי מגניב שיש ביחד ולחוד ועכשיו שיחררו תחת השם החדש  born gold אלבום חדשני במידה מעייפת.





אז האמן שהצליח לעבור את מחסום הציניות שלי, הוא PARENTZ , בחור צעיר ומוכשר מאוקלנד שעושה צ'יל-פופ או פיוצ'ר-פופ או איך שלא תרצו לקרוא לזה. האלבום מתחיל בהיסוס מסוים וכאילו מדמה את הנקודת מוצא של האמן בז'אנר. אחרי חמש דקות הוא מתחיל לשפוך הרבה תוכן מוזיקלי לתוך השירים הקטנים שלו בלי לפגוע בקסם של הפשטות שהופכת כל שיר לפנינת מסיבת נעורים אופטימית. חפרתי ועל כן אסיים: הורדה חינם בבנד-קאמפ.
הורדה, פייסבוק

עכשיו , אם מדברים כבר על הצ'יל-פופ או RnB החדש, אז אני מציע שתכיר את הסאונד-קלאוד של הנער הזה, שפירסם כל שבוע במשך החופש הגדול שיר חדש, עד שהתחיל הקולג' וגילה שזה לא פשוט גם ללמוד וגם לעשות מוזיקה ולכן אנחנו נפסיד את אחד הכשרונות הגדולים שצמחו כאן, אלמלא תציעו לו איזה חוזה הקלטות בסוני :)
במניפסט תחילת הדרך שלו הוא הביע שתי מטרות עיקריות, 1. להוציא מיקסטייפ 2. to chill with kanye
 Heavy Metal Music /with Tunji by INNER SUMMER
 The Queen of Sheba by INNER SUMMER

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה