יום שישי, 9 בספטמבר 2011

יש


רגע לפני שאני יורד לנגב לטעון את מה שבורח לי בלי הבחנה אני רוצה לשים פה משהו לכל הקוראים שהתחילו לשים לב שהבלוג האהוב שלא אנקוב בשמו אבל כולם יודעים איזהו התחיל לזייף בזמן האחרון. הבעיה היא בעיה מוכרת, אתה אוהב כל כך אומן מסוים עד שאתה מאזין לו באוזניים עצומות. ואז משתפך באפס זמן ובשמיעה ראשונה על אלבום חדש שאין בו לא כלום. שממה ושיממון. העירנות היא מטלה קשה. כבר כמה זמן שהבלוג ההוא מפרסם אלבומים שלא שווים יותר מ10 דקות. אז הנה פירגון לכל מחוסרי ההורדות. אין , אני פשוט משיח :)  




מה שיקרה עם ג'ונו מקלירי זה משהו שמעניין אותי. קשה לצפות אם זה יהיה אלבום בתי הקפה הבא או אלבום סמי היפסטרי לעדיני אוזניים או שבכלל אף אחד לא ישים לב שהוא יצא. וכן, יש גם סיכוי שהוא יהפוך ליקיר גלגלץ.
המוזיקה שלו לא באמת מתוחכמת. סגנון השירה הוא שלו מזיכר את ג'יימס בלייק (יההה) אבל המוזיקה היא הרבה יותר ניק דרייק. הוא חתום בנינג'ה טיון ככה שאתם לא צריכים אותי כדי להבין שהבחור מוכשר.

הורדה הורדה הורדה




2 תגובות:

  1. חידוש יפה לשיר שנורא אהבתי בתיכון (אפילו היה לי תקליט!) http://www.youtube.com/watch?v=uMXz3TQOS_c

    השבמחק
  2. אמרת ג'יימס בלייק וניק דרייק - קנית אותי

    השבמחק