יום רביעי, 15 ביוני 2011

רעל


אני רוצה להודות לאלוהים, על שברא ברגע האחרון את המדינה המומצאת הזא, אריתריאה, כדי להעשיר לנו את החיים עם דילמות מוסריות ושעשועי לשון. ואני רוצה להודות לאריתראים שהחליטו לבנות הר געש מכל הדברים שהם יכלו לבנות במדינה שלהם ולנסות לקדם אותה. ואני רוצה להודות לשמש שהחליטה לשקוע אתמול בדיוק בזווית הנכונה כדי לסנן את הקרניים שלה עם ענן האפר של הר הגעש באריתריאה. ואני רוצה להודות כמובן לרבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון שהחליטה ללא שום שיקול הגיוני ובניגוד לשאר כל המוסדות האקדמאים בארץ על הארכת הסמסטר בעוד שבוע, ככה שנשארתי בדרום גם אתמול. השקיעה אתמול היתה משהו שזוכרים. ממש כמו זריחה בואטה קאנאל, אהוד בנאי לא שר את זה סתם, זריחות הזויות לגמרי. חבל שהוא לא כתב על גאורים שמנסים להרוג תרמילאים תמימים למחצה שהחליטו לטייל בג'ונגל על דעת עצמם.
Casa Del Mirto הוציא איפי קייצי ומשגע, כדאי כדאי כדאי. ג' יפית הייתה עושה עליו פרסומת. אני רוצה  גם שתשמעו במיוחד את שיר הנושא , Poison , הוא שיר מספר שלוש. יההה.

בנדקאמפ , הורדה.


2 תגובות: