יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

שמיים סתוויים

הנה שני איפיים בעלי ארבעה שירים כל אחד.
ליטל אינסקט היא להקה של עומאר אחד שגר בברוקלין (הפתעה) כזאת חמדמדה. האלבום הראשון היה כל כך מלא בקונספט של "לא להפריע לאף אחד" שתוך שנייה נרדמתי על הספה כששמעתי אותו. למזלו הוא הבין את זה ושינה כיוון לגמרי. גם למזלנו. אוי כמה מזל!!!
הוא הוציא פה איפי שממש מביא לנו את כל עונות השנה ב11 דקות. אנ אוהב ככל שאני שומע יותר. ונראה לי שזה כדאי. זה גם חינם. להורדה תלחצו על ה buy בנגן, ניתן לשלם גם אפס. יאללה זרקו איזה פני.



וגם - אלקטריק אוול (ינשוף חשמלי, לא יודע מה זה אומר אבל זה צירוף מאוד הגיוני בעולם האינדי) להקה שקשורה לעוד הרבה להקות אחרות הוציאה איפי חדש לקראת ההשתלטות שלה על העולם. לפי האיפי, אני כבר מחכה לאלבום שיגיע לאינטרנט. לא בא לי סתם לכתוב פה חפירות, תשמעואת השיר הרביעי באיפי ותחזרו להודות לי בתודות.

מייספייס , הורדה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה