יום שני, 5 באפריל 2010

דרך החלון

אז חזרתי מסיני בדיוק בזמן בשביל להקבר במטלות של הלימודים ובהמצאה החדשה "בחנים" שעומדים להרוס לי את סופי השבוע הקרובים. וכן, מותר לי להתלונן כי זה הבלוג שלי.
בכל מקרה, מי שכנראה ינעימו את זמני יהיו sayCet הצחפתים. מי שאוהב את MUM של פעם, עם המלודיות הילדותיות והחירקושים האלקטרוניים, וגם מי שאוהב להירגע במוזיקה שלו, וגם מי שחושב שרטרו למה שקרה במוזיקה לפני 7 שנים זה הכי נכון, וגם מי שפרנקופיל (למרות שהשירה כשיש היא באנגלית), וגם מי שאוהב אלבומים שלא ישנו את העולם אבל יהפכו כמה דקות ממנו לנסבלות יותר, יפות יותר, דהויות ומטושטשות יותר , וגם כל השאר, תנסו את ההרכב הזה, הוא ממש לא יכול להזיק לאף אחד. באופן מעניין אני חושב שדווקא הקטעים הקטנים באלבום, אלה הפשוטים והאיטיים הם הפנינים האמיתיות פה. ויש הרבה כאלה.

מייספייס (זהירות - מנגן אוטומט) , הורדה


2 תגובות:

  1. מקווה שנהנת בסיני, לא הייתי שם כבר כמה שנים. לא יודע אם זה הבורגנות או אולי הפחד להתפוצץ כל כך רחוק מבית חולים אמיתי (יוספטל הוא לא באמת בית חולים). ננסה את החבר'ה הצרפתים, תעשה חיים בבן גוריון. עוד מעט מגיע יום העצמאות, בטח תהייה איזה מסיבה באיזה בית, אלכוהול זול וצ'ילומים מאחורי העמדה של הדי.ג'י.

    השבמחק
  2. נחמדים הצרפתית, קצת מנומנמים.

    השבמחק