יום שישי, 19 בפברואר 2010

חמים

לפני שאני עובר לדבר שלשמו הגעתם לכאן, אלבום חדש ומשובח, יש פה גם כמה הקדמות:
היום ראיתי את ערוץ הטלוויזיה המוזיקלי MTV. כן כן, אני מחובר לעם... בקיצור, בדרך כלל שאני מגיע לערץ אני נופל על כמה סרטונים קצרים שחוזרים על עצמם שעות, או על פאריס הילטון כפרה שמחפשת BFF חדשה. הפעם דווקא בא לי הערוץ ממש סבבה. למה/איך? אז ככה:
  1. ראיתי את הקליפ החדש של RJD2 (מי שפיספס את האלבום) והוא ישכנע את מי שעדיין לא השתכנע בזה שהבחור גם מוזיקאי אדיר וגם עם אחלה טעם לקליפים.
וכדאי לראות באיכות גבוהה
   2.  גיליתי ש steve aoki  , היפאני הכי ערס שאני מכיר (יותר מההוא של סקאזי!!!) מוציא אלבום מיקס חדש, הבעסה היא שאם הקודם היה מלא ברפרנס לאינדי המגניב בזמנו (בלוק פארטי, Does it offenfd you yeah?) הפעם סטיב החליט לעשות כסף ככה שהוא לא זוכה בקליפ בבלוג שלי, אבל סחתיין עליו, ואני בטוח שהוא עוד יזיז לי את האגן ברליסים אחרים.

חוץ מזה, יש פה בבאנר העליון מיקסטייפ חדש ומשובח, אם משהו צד את אוזנכם, טקבקו פה ואני אבלגלג פה כבר פוסט בעניין.

ועכשיו לענייננו:
מורנאו הוא גיטריסט צ'יליאני כישרוני ששר בספרדית. הוא הוציא ב2009 את PICA וכל הקטע מזכיר את השיר היפה של איאן בראון בספרדית, ולא נראה לי שדווקא בגלל השפה. האלבום הזה מוגדר כלואו-פיי למרות שמורנאו לא משעמם לרגע וטווה מהרמקולים צלילים ארוכים שמיד מעבירים אותך למצב של דיי-דרים.

מייספייס  הורדה

3 תגובות:

  1. רד"ג2 לא היה צריך לפתוח את הפה. מאז שהבחור התחיל לזמר, האלבומים שלו בנפילה בטור הנדסי.

    השבמחק
  2. מכיר את הבקרים השקטים מדי האלו של יום שישי, שמשום מה בשש וחצי, כשהרצפה בבית קפואה ומנוכרת עוד מהלילה, הגשם מטפטף בחוץ ואתה מוצא את עצמך כבר ליד הלפטופ, עם כוס קפה, עובד במרץ על ההגשה הבאה? אז הפעם זה היה אפילו נעים. פעמים ברצף את הדיסק של מורנו. הרבה זמן מוזיקה לא עשתה לי כזה נעים בגב...

    השבמחק
  3. אוי איזה כיף לקבל תגובה כזאת... למזלי את ההגשה האחרונה שלי העפתי בשבוע שעבר ככה שבגשם הזה חפרתי במסיבה

    השבמחק